شرکت خزر صعود فراز البرز

مدیریت شرکت خزر صعود ضمن تعهد به اصول اخلاقی و حرفه ای جهان شمول تجارت،بر این باور است که کسب سود حداکثری در گرو تامین رضایت مشتریان و رقابت سالم در بازار خواهد بود.

اطلاعات تماس
استان البرز،کرج،عظیمیه
كرج، عظيميه، 45 متری كاج، روبروي بستنی دهانی، اول خيابان شاكرزادگان
info@khazarasansor.com
09129517357
 رضایت شما اعتبار ماست
نحوه بازرسی درب و کابین آسانسور در کرج

بازرسی درب و کابین آسانسور

 

در بازرسی  اول ابعاد بازشو درب طبقات و عرض و عمق کابین اندازه گیری می شود بعد  با اندازه ای که نیاز است مقایسه و یادداشت برداری می شود و سپس در کلیه طبقات به ترتیب از اولین توقف شروع به بازرسی از درب طبقات می کنند. فاصله دربهای تمام اتوماتیک از روی آستانه درب و در درب های لولایی از کف نباید بیش از ۶ میلی متر باشد.

در این مرحله، بازرسی از نحوه کارکرد قفل ها و عملکرد صحیح دو زبانه آن، اطمینان حاصل می شود. لازم است پیش از بازرسی از قفل ها، زنگ اضطراری، شنی فن کابین، نحوه کارکرد قفل ها، شستی O.D، روشنایی داخل کابین، استحکام دستگیره داخل کابین، کنترل استحکام آینه، اتصال پلاک ظرفیت کنار شستی ها، نمایشگر داخل کابین و تطابق آن با طبقات موجود بازرسی صورت بگیرد. کف کابین، استحکام سقف کاذب و نظافت آستانه درب کابین در ابتدای این مرحله نیز بازرسی و کنترل شود.

ابعاد داخلی کابین در فاصله یک متری از کف آن اندازه گیری و مقدار سطح با طرح و پلاک ظرفیت منصوبه در داخل کابین مقایسه شود. عموما و سطح اندازه گیری شده در جداول استاندارد، با مقدار حداقل و حداکثر سطح مقایسه و در نهایت باتوان نیروی محرکه آسانسور مطابقت داده می شود.

 

چگونه درب و کابین آسانسور را بازرسی می کنند؟

در صورت وجود دربهای خروج اضطراری در بالای کابین و یا بر روی یکی از دیواره های آن، باید مورد بازدید قرار گرفته و در مدار بودن میکروسوئیچ درب و نحوه ی باز و بسته شدن آن با اطمینان کنترل شود. نیروی بسته شدن درب طبقات و همچنین نحوه کار کرد درب کابین و هماهنگی آن با درب طبقه نیز در این مرحله کنترل می شود، ضمنأ هنگام عبور یا گیر کردن مسافر بین درب ها باید درب به صورت اتوماتیک باز شود. نیروی لازم جهت جلوگیری از بسته شدن درب نباید از ۱۵۰ نیوتن تجاوز کند. کلیه شستی های داخل کابین به هنگام جابجایی و حرکت رو به بالا در زمان تست قفل دربهای طبقات کنترل شده و عملکرد هریک از آنها مطابق با شماره طبقه مورد انظر باشد، سرعت درب باید کنترل شود.

ارسال یک نظر