شرکت خزر صعود فراز البرز

مدیریت شرکت خزر صعود ضمن تعهد به اصول اخلاقی و حرفه ای جهان شمول تجارت،بر این باور است که کسب سود حداکثری در گرو تامین رضایت مشتریان و رقابت سالم در بازار خواهد بود.

اطلاعات تماس
استان البرز،کرج،عظیمیه
كرج، عظيميه، 45 متری كاج، روبروي بستنی دهانی، اول خيابان شاكرزادگان
info@khazarasansor.com
09129517357
 رضایت شما اعتبار ماست
بازسازی و تعمیرات تخصصی آسانسور در کرج

بازسازی و تعمير آسانسور در کرج

بازسازی و نوسازی آسانسور (تعمیر آسانسور در عظیمیه کرج)

 

کارشناسان تخمین می زنند که نزدیک به دو میلیون دستگاه آسانسور در کشور وجود دارد که هر یک از آنها به طور متوسط ​​سالانه به 20000 نفر سرویس می دهد. آسانسورها صرفا وسیله ای برای جا به جایی سریع بین طبقات یک ساختمان نیستند آنها زندگی شهری متراکم را ممکن می سازند و امکان ساخت کارآمد سازه های بلند را در سراسر جهان فراهم می کنند در نتیجه اگر آسانسوری خراب یا معیوب باشد، می تواند مشکلات زیادی در زندگی شما بوجود آورد.

آسانسورها دارای صدها قطعه متحرک پیچیده هستند که بسیاری از آنها به دلیل مستهلک شدن و یا پیشرفت تکنولوژی نیاز به تعویض در بازه های زمانی منظم دارند تا از عملکرد صحیحی را از خود نشان دهند. عمر تمام قطعات آسانسور یکسان نیست. برای مثال سیم بکسل ها بسته به نوع و تعدادشان عمری در حدود 10 سال دارند در حالی که متوسط عمر فلکه های هرزگرد آسانسور حدودا 4 سال می باشد. پس باید بپذیریم که چه بخواهیم چه نخواهیم برای بالا بردن ایمنی آسانسور و یاافزایش راندمان و بازدهی آسانسور بایستی بعضی از قطعات رو پس از تموم شدن عمر مفیدشان یا تعمیر و یا به کلی تعوض کنیم.پس به طور خلاصه میتوانیم بگوییم:

مهمترین دلایل بازسازی آسانسور عبارتند از:

  • بالا بردن عمر مفید آسانسور
  • بالا بردن ضریب ایمنی آسانسور
  • افزایش راندمان و بهره وری آسانسور
  • کاهش هزینه های ساختمان با تعویض به موقع قطعات قبل از آنکه قطعات مستهلک به سایر قطعات آسیب های بیشتری واردکنند.
  • تامین رفاه بیشتر ساکنین و استفاده کنندگان آسانسور
  • کاهش خرابی های آسانسور که عمدتا به دلیل عملکرد نادرست قطعات مستهلک می باشد.

بازسازی آسانسور میتواند هم درمورد متعلقات ظاهری آسانسور مانند تزئینات کابین و پنل و شستی ها انجام پذیرد هم قطعات داخلی مانند کفشک ها و سیم بکسلها و …

دلایل اهمیت نوسازی آسانسورهای قدیمی

دلایل اهمیت نوسازی آسانسورهای قدیمی

نوسازی تزئینات کابین:

کابین آسانسور اولین قسمت آسانسور است که در معرض دید استفاده کنندگان و مصرف کنندگان آسانسور می باشد. بسیاری از کابین های موجود آسانسور به دلایل متعددی مانند استفاده غیر اصولی ساکنین و یا کهنه شدن و از مد افتادن تزئینات بایستی نوسازی شوند. نوسازی کابین شامل تغییر نوع پوشش بدنه داخلی کابین، طرح و مدل آیینه، پوشش کف و طرح و شکل و نوع نورپردازی سقف کابین می باشد. مدلهای استیلی که در حال حاضر طراحی و ساخته شده اند هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت قابل قیاس با مدل های قبلی نیست. آیینه کابین را میتوان بر اساس طرح های متنوعی که اخیرا طراحی شده اند تغییر داد. پوشش کف کابین به دلیل پاخور بودن زیاد عموما شکل و زیبایی خود را از دست داده اند و می توان آنها را به راحتی با سنگ هایی زیباتر و مقاومتر جایگزین کرد. سقف کابین های فعلی عموما بصورت کاذب بانورپردازی معمولی هستند در حالیکه می توان با یک تغییر ساده در نوع و نورپردازی سقف به کابین آسانسور جلوه و زیبایی بیشتری بخشید. پس بهتره بخاطر دل خودتون هم که شده دستی رو سر و گوش کابین آسانسورتون بکشید


نوسازی پنل کابین و شستی احضار طبقات آسانسور:

پنل کابین و شستی طبقات از جمله قطعاتی هستند که به دلیل استفاده مکرر خیلی زود فرسوده می شوند و به خاطر پیشرفت سریع تکنولوژی یافتن قطعات یدکی آنها گاهی بسیار سخت و هزینه بر است. طوری که حتی برخی اوقات ممکن است حتی یافتن قطعه یدکی آنها امکان پذیر نباشد. تعویض پنل داخل کابین باعث زیباتر شدن دو چندان کابین اسانسور شده و تعویض شستی احضار طبقات لذت استفاده از آسانسور را بیشترخواهد کرد. پس بهتره قبول کنیم بعضی چیزها واقعا ارزش تغییر دارند

 

نوسازی و یا تعویض تابلو فرمان آسانسور :

تابلو فرمان قلب تپنده ی آسانسور شماست. تابلو فرمان های قدیمی عمدتا بصوت دو سرعته خریداری و نصب می شدند که این تابلوها به دلیل نوع عملکردشان علاوه بر بالا بردن هزینه های برق ساختمان باعث کاهش عمر مفید موتور آسانسور بخاطر عبور جریان برق بیشتر و شدیدتر شده و بخاطر شوک هایی که در طول مسیر به کابین وارد می شود شرایط بد آزار دهنده ای را برای سرنشینان بوجود می آورد. جالب است بدانید در این روش موتور آسانسور بصورت مستقیم راه اندازی شده و جریان راه اندازی 5 تا 7 برابر جریان نامی از سیم پیچ موتور عبور خواهد کرد. در زمان حال و با رشد علم تابلو فرمانهای آسانسور مجهز به درایو شده اند که می تواند باتغییر سطح ولتاژ و فرکانس شرایط مطلوبی را جهت راه اندازی موتور فراهم کرده که علاوه بر کاهش حدودا 40 درصدی مصرف برق ساختمان و افزایش عمر موتورآسانسور، با حذف شوک ها و تکانه های حرکت شرایط بسیارمطلوبی را برای سرنشینان در طول مسیر بوجود آورد. پس قبل از اینکه به موتور آسانسورمون فشار بیش از حد وارد کنیم بهتره خودمون رو با تکنولوژی روز وفق بدیم و بپذیریم که باید با سرعت رشد تکنولوژی ما هم تغییر کنیم تا متحمل هزینه های بیشتر نشیم.

تعمیرات موتور آسانسور :

موتور آسانسور همیشه گران ترین و با ارزشمندترین قطعه آسانسور بوده که به دلیل تماس مداوم با سیم بکسل ها و فشار زیاد ناشی از تحمل وزن کابین و سرنشینان بایستی بطور مرتب مورد بازدید قرار بگیرد. این بازبینی منظم مانع از بروز آسیب های جدی به موتور و قطعات آن میشود. برخی قطعات موتور مانند بوبین های ترمز پس از تمام شدن عمرمفیدشان بایستی به سرعت تعویض شوند چرا که میتواند گاها لطمات و صدمات جبران ناپذیری به موتور و یا سرنشینان آسانسور وارد کند. پس قبل از اینکه دیر بشه و متحمل هزینه های مالی یا جانی بیشتری بشیم به سلامت موتور آسانسورمون بیشتر توجه کنیم.

 

خدمات شرکت خزر صعود فراز البرز در تعمیر و نوسازی آسانسور:

با توجه به موارد گفته شده باید اذعان کنیم نوسازی آسانسور حرکت بسارمهمی برای تامین سلامت و امنیت جسمی و روانی استفاده کنندگان است. با درک این مهم مدیریت گروه خدمات فنی سریر گستر مصمم شد با تاسیس دپارتمانی بصورت تخصصی به مقوله نوسازی آسانسور ورود کند در نتیجه این تصمیم بر آن شدیم بحث نوسازی و اخذ گواهی نامه استاندارد ادواری آسانسور را بصورت حرفه ای و با تکیه بر توان فنی و تعهد مدیران فنی و تکنسین های مجموعه بصورت تخصصی پیگیری نماییم.

 

برخی از خدمات ما به مشتریان در راستای ایفای تعهدمان عبارتند از:

  1. بازدید رایگان و ارائه نظر کارشناسی در خصوص اقدامات لازم الاجرا جهت اخذ گواهی استاندارد ادواری آسانسور باکمترین زحمت و هزینه.
  2. بازدید رایگان و ارائه مشاوره به ساکنین جهت اطلاع از وضعیت آسانسور درخصوص لوازم و متعلقات مصرفی و غیر مصرفی.
  3. نوسازی و تزیین مجدد کابین مطابق با سلیقه ساکنین با بهترین اجناس موجود در بازار با کمترین هزینه در محل و بدون نیاز به هیچگونه تخریبی.
  4. تعویض و نصب پنل و شستی احضار طبقات بدون دریافت اجرت.
  5. بازدید رایگان از موتور آسانسور و ارائه گزارش از وضعیت موتور به مدیریت و ساکنین ساختمان.
  6. تعویض تابلو فرمان های قدیمی با تابلو فرمان های 3VF با حداقل هزینه.
  7. تعویض سیم بکسل های مستهلک در کمتر از 2 ساعت در تمامی نقاط تهران.
  8. نصب پارکت، کفپوش و سنگ کف در کابین.

 

ما تصمیم گرفتیم در خدمتی تازه و در جهت رفع این نگرانی عمده مالکان ساختمان اقدام به نصب روکش هایی از جنس برزنت و پلی اتیلن برای محافظت از پوشش ها و تزئینات بدنه کابین آسانسور در مواقع حمل بار کنیم تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده اثاث و لوازم خود را با این کابین های بابر جا به جا نمایند. ما بر آنیم با کمترین هزینه گامی هر چند کوچک در جهت رفع نقص های ظاهری و باطنی و بالا بردن ضریب ایمنی آسانسورهای مستهلک و فرسوده برداریم و فرهنگ نوسازی و اخذ گواهی نامه استاندارد ادواری آسانسور را نهادینه کنیم.

ارسال یک نظر