شرکت خزر صعود فراز البرز

مدیریت شرکت خزر صعود ضمن تعهد به اصول اخلاقی و حرفه ای جهان شمول تجارت،بر این باور است که کسب سود حداکثری در گرو تامین رضایت مشتریان و رقابت سالم در بازار خواهد بود.

اطلاعات تماس
استان البرز،کرج،عظیمیه
كرج، عظيميه، 45 متری كاج، روبروي بستنی دهانی، اول خيابان شاكرزادگان
info@khazarasansor.com
09129517357
 رضایت شما اعتبار ماست
اهمیت بازسازی آسانسور قدیمی

دلایل اهمیت بازسازی آسانسور قدیمی

با توجه به اینکه آسانسور از تجهیزاتی است که در آپارتمان ها و ساختمان ها برای جا به جا شدن به صورت عمودی مورد استفاده قرار می گیرد و همین طور قیمت بالایی دارد به همین دلیل هم  تعویض راحت انجام نمی شود. بهترین کاری که باید انجام داد و در هزینه ها هم بسیار صرفه جویی می شود این است که آسانسورهای قدیمی را نوسازی و بازسازی کنیم و به صورت مدرن در بیاوریم.

مواردی که دلیل محکمی برای نوسازی آسانسورهای قدیمی می باشند را در ادامه باهم می خوانیم:

 1 – ضمانت ایمنی و سلامت جان

آسانسور از معدود وسایل نقلیه ای می باشد که فرمان دادن به آن در اختیار مسافر است و کنترل و توقف آن توسط یک سیستم انجام می شود و مسافر هیچ نقشی در توقف آن ندارد. لذا باید ایمن، کارا و مطمئن باشد.

آسانسورهای قدیمی از نظر ظاهری فاقد زیبائی و آرامش و از نظر فنی فاقد ایمنی می باشند. مدرنیزاسیون می تواند این امکان را به ساختمان های موجود بدهد که از همان امکانات موجود، نتایج بهتری در راستای ایمنی و سلامتی فوق العاده بهره مند شوند و این می تواند هزینه مدرنیزاسیون را توجیه کند.

 

یک آسانسور کامل باید سه قابلیت مهم داشته باشد:

  • ایمنی
  • قابلیت اطمینان
  • نحوه عملکرد

۲-  صرفه جویی در زمان و هزینه و مدیریت سرمایه

ممکن است تصمیم در مورد اینکه کدام روش مدرنیزاسیون بهترین احساس را در شما بوجود خواهد آورد مشکل باشد. واقعیت این است که هر کدام از روش های فواید خاص خودشان را دارند.

یک فایده عمومی که همه روش های مدرنیزاسیون دارای آن هستند این است که این روش ها زمان پاسخ دهی را کاهش می دهند. تجهیزات در حال حرکت بطور موثری زودتر رفت و آمد می کنند و درب ها به سرعت باز و بسته می شود زمان حرکت کاهش می یابن

تجهیزات بهینه شده سیستم های کنترل، این مسئله را نوید می دهند که افراد زمان کمتری را صرف انتظار خواهند کرد. هر پیشرفتی ثانیه های بیشتری را از تلف شدن نجات می دهند.

٣- اعتبار تجدید شده

بررسی میزان اعتبار، یک ارزش بسیار آشکار برای تعیین میزان نیاز به مدرنیزاسیون کردن می باشد، علاقمندی به تجدید اعتبار هرگز به معنی تجمل طلبی نمی باشد بلکه روشی برای افزایش بازدهی شرکت می باشد.

میزان اعتبار هر شرکت و مدير آن به چندین عوامل بستگی دارد که یکی از آنها آسانسور ها و پله های برقی می باشد. خرابی و از کار افتادگی مکرر آسانسور ها و پله های برقی ها حتی به مدت کوتاه شما را در معرض یک محکومیت شدید قرار خواهد داد. فراتر از موضوع زحمت ایجاد شده، ظهور مکرر علامت “خارج از سرویس ” باعث افزایش تردید در مورد ساختمان و اوضاع مالی مالکان می شود. روش مدرنیزاسیون می تواند به شما کمک کند تا با تجدید کردن میزان اعتبار مردم به تجهیزات انتقال عمودی شما، از این معضل رهائی یابید.

 

دلایل اهمیت نوسازی آسانسورهای قدیمی

دلایل اهمیت نوسازی آسانسورهای قدیمی

۴- هزینه زیاد تعمیر از کار افتادگی مدام

ما اغلب فکر می کنیم که هزینه های از کار افتادگی فقط در محدوده هزینه های تعمیرات است. با این وجود در بسیاری از ساختمان ها آسانسور نقش مهمی در سطح سرویس و نگهداری بازی می کند. برای مثال میزان هزینه ناشی از کار افتادگی آسانسوری که در یک هتل برای سرویس دهی به اتاق ها و خانه داری در نظر گرفته شده است چه میزان می شود؟

وقتی همه چیز همان طوری که باید کار می کننده سرویس دهی هتل می تواند بی نقص بماند با این وجود وقتی یک آسانسور از سرویس خارج می شود لازم است راه دیگری برای تامین امکان حرکت عمودی کارکنان در نظر گرفته شود. که این استفاده از آسانسورها های مربوط به مهمانان و مشتری ها است که بطور منفی بر روی موثر بودن آسانسورهای تاثیر می گذارد زمان اضافی ممکن است باعث پاسخ دهی به مهمانان خشمگین شود.

 

۵- سود حاصل از احساس مثبت مسافران

تأثیر ساختمان شما به طرز مهمی در احساس افراد نسبت به ارزش آن شرکت دارد و همچنین ارزش قدرت احترام برای سکونت در آن ، آسانسورها و پله های برقی در ایجاد این احساس به طرز قابل توجهی سهیم هستند. یک آسانسور قدیمی، پر سر و صدا و شلوغ با تجهیزات قدیمی خشن سواری و دارای لوازم و یا کابین های درونی فرسوده همه چیز را قدیمی جلوه میدهد و یک احساس نا مناسب بودن محیط را در مسافران بوجود می آورد این مورد می تواند تأثیر عمده ای بر روی جذابیت ساختمان بگذارد و انعکاس منفی از وضعیت مالی مالک و مستاجر را در پی داشته باشد

وقتی شما به ارزش ساختمان خود می افزاید تاثیر مثبتی دارد که نشان می دهد حداقل های شما به طرز عمده ای به طرف بالا جابجا شده است. شما می توانید به طرز موثری برای جذب مستاجر وارد رقابت شوید.

 

۶- به روز کردن ساختمان – حفظ سابقه

تجارت بسیاری از کمپانی ها بر مبنای اطمینان مردم به سابقه و نشان (برند) آنهاست. هر چند سابقه زیاد ممکن است در زمینه آن چیزی که پایداری و کارشناسی نامبرده می شود ارزشمند باشد ولی در زمینه قدیمی بودن و تاریخ گذشته بودن می تواند تاثیر بالعکس داشته باشد.

این یک حقیقت است که بانکی با سابقه ۱۰۰ سال می تواند اطمینان پذیری در امر خدمات رسانی اش را القا کند. اما این احساس در مواردی مثل جابجائی با یک آسانسور پر سر و صدا، شلوغ و لرزان با یک سیستم کنترل قدیمی به ندرت حفظ و تقویت میشود. آسانسورهای به روز شده که از فناوری پیشرو استفاده می کنند می توانند در بالا بردن ارزش چارچوب کارشناسی سازمان نقش داشته باشند این اسانسورها حاکی از یک مدیریت موثر هستند و می تواند مدعی سرزندگی و حیات با نشاط این نشان (brand) باشد و به بازدید کنند گان این احساس را القاء می کنند که شرکت به مساله راحتی و ایمنی اهمیت می دهد.

 

همچنین استفاده از موتورهای بدون گیربکس (گیرلس) گامی دیگری در راستای کاهش مصرف انرژی میباشد. این موتورها به دلیل عدم استفاده از روغن، سازگاری با محیط زیست بالائی هم دارند این موتور بدلیل بازدهی های بسیار بالا دارای برگشت پذیری بالائی نیز هستند بنابراین با توجه به ماهیت ترمز الکتریکی در این گونه آسانسورها در مرحله ترمز انرژی ناشی از ترمز به جای اتلاف به صورت حرارت مجدد به شبکه تزریق می شود.

 

ارسال یک نظر